Wednesday, June 17, 2009

nasib badan

hello...rini ekin tol2 rase malang...cite ni bermula time nk wat printing proteus mini project aku...
mule2 buat,,,memang keje aku buruk sangat,,,byk silap...punye la semangat nak repair,,,tak jadi jugak...last2 buat la yang baru...kali ni buat la yang terbaik...memang cantik gler la...
blom sempat board tu kering,,,hilagggg??/!!!
arrgggg...tidak...penat2 buat bersungguh2 dari pagi smpi petang,,time klas nk dekat abis,,,hilang la plok...member yang buat skali ngn ekin pon da siap sume, tgl nk anta jew...
time tu...tuhan jela yang tau mcm ne perasaan aku...da la buat kali kedua,,kne tgl ngn member2,,sume da buat soldering,,,sedey ye.....time tu nk nangis kot..tibe2 4 bdk lelaki klas aku datang,,tegor la aku,,aku pon ckp la...rasa giv up dah time tu...
tapi nseb bek ad dorg, dorg ye tak jadi,,kne wat blk,,so ade member la nk bwt...aku pon bwt la dengan dorang,,yeyen pon ade ag...hah,,tension jugak la aku,,
kul 5 kuar dari makmal aku balik,,walaupon tak siap,,nk smbg sok ingat ye..member msj kate bas utem da jalan,,,kre kene tinggal la ni,, terpaksa la tunggu bas lagi satu,,lambat ckit la...
hah...tidakkkk....sabar ekin...

5 comments:

  1. ouh..kesian ko..sabau la ye..

    ReplyDelete
  2. part tu kena tinggal bus sebenarnya yg durjana bg aku wahwah,aku rela tunggu bus tuah walaupun bus mcm mesin ketam padi

    ReplyDelete
  3. hah...psl bus tu mmg slalu,,,senang cite slalu aku nek bus last jew,,,tak ramai org,,tapi pape pon sem khas da habis...nseb bek jadi,,,berkat kesabaran aku...wawawawa....

    ReplyDelete
  4. ala cikin...kite wat dua kali pn jd jgk kn...sabo ye...2 smua pngajaran and pembelajaran...biar lmbt asal slmt...yg pntg kt dh lepas pn...projek xjd 2 bese r...org pakar pn wat dua kali, ni lak kt yg br bajar...normal r 2 k...gambate!!!!

    ReplyDelete
  5. ya,,,hihi hasil sentuhan jari jemari aku tu..muahahaha..belagak..

    tahniah ckin,,muahaha

    dh la aku balik je xde sape dh..kosong dh umah..sdeh,,sdeh,.seb bek ade reen lagik,,hehe

    ReplyDelete