Friday, June 19, 2009

kawan @ lawan?

hah,, kali ni memang aku tol2 terase dengan perangai die...aku takleh time ble orang perlekeh kan aku ni...slame ni hanya aku dengar dari mulut orang len,,tapi tak sangka die begitu,,,tapi setelah die bwt kat aku,,baru aku tahu ape yang orang len katekan tu betul...

aku mule2nye memang rapat ngan die,,,sume benda aku leh bekerja same ngn die walaupun ade satu dua benda yang aku takleh time...ade aritu aku wat "keje ni" same2 ngn die,,ade sampai satu mase, keje tu mcm silap,,aku ingt bole la aku n die handle kan same2,,last2 die tglkan aku,,n mengharap romate die tlong die,, mule2 bole la aku time ag,,org nk tolong,, tapi sampai satu masa,,
bahgian keje aku tak jadi, bhgian kejedie yang menjadi,,bole plok die proceed je keje tu tanpa bgtau aku...sejaktu aku da terasa,,ble takde kwn nk tlong, die cari aku,,tpi ble ad org tlong die,,die tglkan aku,,time tu aku bengang la,,aku bwt la keje baru tanpa die,, aku pon malas nk gaduh ngn die,,alhamdulillah,,jadi la jugak..dengn bantuan mmbr yang len,,hah, ngat aku takleh hdp kew tanpa die ni,,

sok ye pagi2 sblm g klas die bwt pasal ngn aku..mybe die bengang ngn aku kot sbb die ye tak jadi ag,,dalam ati padan muka..aku bwt dont know je kat die,,aku de member len,...
dietros cari aku sbb die sorg2,,aku mmg perasan,,tapi aku malas nk datang kat die,, ati tengah panas,, die cari org len,,dalam ati kecian gak...tpi lntk la,,aku taknak bek tau

ari last tu,,rmi gak la mmbr2 aku da cap keje2 dorg,,alhamdulillah,,menjadi gak keje aku..
aku trs blk tanpa tanya die,,mmg aku tau die tak cap ag,,tpi nk wat cmne,,aku blk ngn mmbr2 len,,aku tau die akan keseorg, tapi mungkin die bole cari org, aku malas nk makan ati je, aku takot selama yang aku pndm dalam ati ni pecah depan die (gunug berapi meletus), aku rase blom mase nye..sape agi nk jaga ati aku klo tak aku sendiri...

bwt teman2,,jangan terlalu bek ngn org, knl la teman korg dlu sebelum berbaik ngn die...


3 comments:

  1. btul 2 cikin...susah kt nk pcye org skrg ni...kdg2 dpn kite jer bek tp blkg,mcm dier wat...xpe r,sabo je r...org mcm gini sa2 ari die akan sedar spe dri dier sbnrnye....kte sme 2 r doa supaya org yg cam gini akan brubah....ok cikin...uhuhuhu

    ReplyDelete